Ongewoon
Nico Jansen
Ongewoon Strategie & Creatie adviseert en ondersteunt organisaties bij de strategische keuzes voor het creëren van een sterke marktpositie en het vergroten van hun merkwaarde. Wij bouwen en onderhouden merken en identiteiten. Ontwikkelen op basis van strategie concepten en werken die uit naar creatieve uitingen. We leggen de focus op zowel online als offline communicatie. Daarbij dragen we zorg voor een nauwkeurige afhandeling. We werken aan het succes van onze klanten.
Referenties
o.a. AMI Kappers, Salland Zorgverzekeringen, XLLease, Brand Control Rooms, Avonturenpark Hellendoorn, AgroVision, Showtuin Heeten, Zehnder, Ten Have Koffie, HollandZorg, de Smaak van Deventer.
Waarom ben je succesvol
Succesvol met name om waarom we doen wat we doen. Eerlijke communicatie naar onze klanten maar ook voor onze klanten. Van betekenis zijn voor onze klanten en juist hen succesvol maken. We kruipen in de huid van de klant van onze klanten om de verbinding tussen hen zo optimaal mogelijk te laten zijn.
Wat is je grootste zakelijke succes
Trots op het team en alles wat we tot nog toe hebben bereikt in een sterk veranderende markt, waar we een mooie positie hebben ingenomen. Alleen maar mogelijk gemaakt door de successen van onze klanten, die mede door onze inspanning zijn behaald.
Vertel eens iets onverwachts over jezelf
Opgegroeid in de roerige jaren ‘70 in groot Amsterdam, geboren in Bussum boven op de Gooise matras. Mijn studie weten te bekostigen door de verkoop van eigen kunst; van schilderijen, sieraden tot pentekeningen van o.a. Amsterdam voor de grote stroom Amerikaanse toeristen, die toentertijd de hoofdstad bezochten. Na de opleiding en Militaire Dienst (ja, van die generatie dus) voor het marketing- communicatievak gekozen. Waarbij in mijn jonge jaren muziek, eerlijk gezegd, de boventoon heeft gevoerd. Van zelf musiceren tot het organiseren van concerten van toen vooraanstaande bands voor jongerencentra in ’t Gooi.
Maatschappelijke nevenfuncties
Geen; 100% focus op Ongewoon en op mijn gezin met twee nog thuiswonende pubers.